Cześć, chcemy wspólnie z Tobą decydować o rozwoju sklepu Goldsaver. Pomóż nam i podziel się swoimi sugestiami i uwagami. Możesz także na bieżąco śledzić postęp prac nad nowymi kluczowymi funkcjami.
Lista zmian
Cześć, chcemy wspólnie z Tobą decydować o rozwoju sklepu Goldsaver. Pomóż nam i podziel się swoimi sugestiami i uwagami. Możesz także na bieżąco śledzić postęp prac nad nowymi kluczowymi funkcjami.
Feedback
Cześć, chcemy wspólnie z Tobą decydować o rozwoju sklepu Goldsaver. Pomóż nam i podziel się swoimi sugestiami i uwagami. Możesz także na bieżąco śledzić postęp prac nad nowymi kluczowymi funkcjami.
Witaj,
odpowiedzieliśmy już w Trusted Shops, ale na wszelki wypadek napiszemy także tutaj:
Jeśli chodzi o ubezpieczenie - to my jako sklep odpowiadamy za to, żeby Twoje złoto do Ciebie dotarło - całe i bezpieczne. Jeśli więc nawet coś się wydarzy w transporcie, to naszym zadaniem jest to wyjaśnić z przewoźnikiem. Całkowicie poza Tobą. Ty nie ponosisz żadnego ryzyka, bo niezależnie od naszych rozmów z przewoźnikiem, Tobie zostałaby wysłana nowa przesyłka z Twoją sztabką (lub monetą).
Na przyszłość - sugerujemy jednak kontakt z naszym BOKiem w takich sprawach. Będzie znacznie szybciej. Tutaj aż tak szybko nie działamy, poza tym rozmawiamy tutaj raczej o tematach związanych z rozwojem sklepu.
Pozdrawiamy!